»Share a Coke« – pozitivni učinki personalizirane marketinške akcije
Personalizirana marketinške kampanje blagovne znamke Coca Cola – »Share a Coke«, se je pričela leta 2011 v Avstraliji, kjer je Coca-Cola želela povečati pridajo med mlajšo milenijsko generacijo in jo emocionalno povezati s produktom.
S personalizirano marketinško taktiko, ki je steklenice in pločevinke Coca-cole opremila s 150-imi najpogostejšimi avstralskimi osebnimi imeni, pod sloganom: »Share a Coke«, je kampanja uspešno ustvarila čustveno povezavo potrošnikov z izdelkom, kar se je kazalo na povečani prodaji, identifikaciji pijače s socialnim statusom mladih in razširitvijo kampanje na kar 70 držav.
Ljudje Coca-cole niso podarjali, da bi promovirali izdelek temveč so »skozi« izdelek delili svoje osebne zgodbe, čustva in posebne trenutke. Več lahko preberete na njihovi spletni strani https://shareacoke.coca-cola.com.au.