Tehnologija in znanje

»Share a Coke« – pozitivni učinki personalizirane marketinške akcije

Personalizirana marketinške kampanje blagovne znamke Coca Cola – »Share a Coke«, se je pričela leta 2011 v Avstraliji, kjer je Coca-Cola želela povečati pridajo med mlajšo milenijsko generacijo in jo emocionalno povezati s produktom.

S personalizirano marketinško taktiko, ki je steklenice in pločevinke Coca-cole opremila s 150-imi najpogostejšimi avstralskimi osebnimi imeni, pod sloganom: »Share a Coke«, je kampanja uspešno ustvarila čustveno povezavo potrošnikov z izdelkom, kar se je kazalo na povečani prodaji, identifikaciji pijače s socialnim statusom mladih in razširitvijo kampanje na kar 70 držav.

Ljudje Coca-cole niso podarjali, da bi promovirali izdelek temveč so »skozi« izdelek delili svoje osebne zgodbe, čustva in posebne trenutke. Več lahko preberete na njihovi spletni strani https://shareacoke.coca-cola.com.au.

Tukaj v zgodbo vstopimo mi!


  • Hitreje
  • Personalizirano
  • Male količine
  • Številne oblike in izvedbe
  • Okolju prijazno
  • Ekonomsko učinkovite rešitve
  • Strokovna podpora

Zaupa nam preko 1000 podjetij iz različnih držav in industrijskih panog!

Postanite naš partner tudi vi in skupaj bomo pisali nove zgodbe o uspehu.

  • Agroruše
  • BIO PAK
  • BOSCH
  • BSH
  • Gorenje
  • Helios
  • Ilirija
  • Ilkos
  • JUB
  • Karsia
  • Keckeisen
  • Kemplast
  • Kinezika
  • Kozmezika Afrodita
  • Malinca
  • Mercator
  • Nutrislim
  • Oljarna Jeruzalem
  • Panorganic
  • PAX
  • Pivovarna Vizir
  • PlanetBIO
  • Plastika Skaza
  • Semenarna Ljubljana
  • Sensilab
  • Silvaprodukt
  • Swaty comet
  • TAB
  • Tausendkraut
  • Vegalife
  • Vital Mestinje