Novice iz sveta etiket

Vse, kar morate vedeti o dobavni verigi embalaže v času koronavirusa

Vse, kar morate vedeti o dobavni verigi embalaže v času koronavirusa
Vaša blagovna znamka bo po času koronavirusa morda imela nemalo težav z zagotavljanjem potrebne embalaže. Covid-19 je neverjetno povzdignil spletno prodajo, vendar pa to povpraševanje le še poslabšuje okoljsko krizo. Povpraševanje po dobrinah močno presega globalno infrastrukturo. Prav tako imajo podjetja težave z upravljanjem, shranjevanjem in ponovno uporabo embalažnih materialov. Covid-19 je spremenil vedenje potrošnikov po vsem svetu. Nekdanje izlete do lokalov s hitro prehrano...

Naraščanje povpraševanja po pakiranih dobrinah

Že leta je rastoče število potrošnikov podpiralo ekološko gibanje. Podjetja so pozivali, naj zmanjšajo količino uporabljene embalaže.

Zdaj pa večina ljudi hoče stvari zaviti tesno, varno in zavarovano. Posledično se podjetja trudijo slediti povpraševanju.

Ta premik v vedenju potrošnikov se je začel dogajati sredi marca 2020. Takrat so spletni nakupi poskočili. V primerjavi z začetkom leta so močno zrasli.

Od takrat so posledice covida-19 vplivale na številna področja. Pandemija spreminja vzorce tako spletnega nakupovanja kot dostav.

Nedavno je izvršni direktor Supply & Demand Chain objavil zaskrbljujoče poročilo. Kaže, da je spletna prodaja v prvem tednu aprila poskočila za 133 %. To je za kar 42 % več kot v predhodnem tednu.

To povečanje nas privede do prav tako močnega povečanja povpraševanja po visokokakovostni embalaži.

Zagovorniki skrbi za okolje že desetletja izražajo zaskrbljenost glede embalaže, a so bili njihovi pomisleki večinoma prezrti.

Če nadaljujemo kot do sedaj, bodo podjetja do leta 2024 izdelala milijarde ton plastike. Vendar pa je le malo infrastrukture za recikliranje. Kjer obstaja, pa je stopnja recikliranja zelo slaba.

Iz tega razloga se plastika še naprej filtrira na plaže ter v oceane in pitno vodo. Raziskovalci so jo odkrili celo na od vsega oddaljeni Arktiki. Začeli so celo odkrivati sledi plastičnih delcev v človeškem telesu.

V gospodarstvu v dobi koronavirusa je še vedno zelo pomembna trajnost

Dobavna veriga

Povpraševanje po elektronskem poslovanju bo ostalo tudi po prenehanju pandemije. Številni potrošniki so se navadili na varnost nakupovanja od doma, predvsem pa ni zanemarljivo dejstvo, da je spletno nakupovanje priročno.

Vendar bodo želje potrošnikov po spletni prodaji še naprej povzročale okoljske težave. Spletna prodaja bo tudi v prihodnje prehitevala globalno infrastrukturo in mesta se bodo še naprej spopadala z materiali, ki jih je nemogoče reciklirati.

Medtem so podjetja postala neverjetno učinkovita pri kreiranju embalaže. Tako zelo, da je cenovno ugodneje odvreči embalažo po eni uporabi, kot pa jo reciklirati. Na srečo si vrhunski proizvajalci prizadevajo odpraviti to težavo.

Sprva so bili aktivisti zaskrbljeni zaradi pandemije. Menili so, da bo to odvrnilo pozornost od pobud za trajnostno embalažo, ki so leta 2017 začele dobivati velik zagon.

A kljub pandemiji ekološke pobude še naprej postopoma napredujejo in rastejo – ključno gonilo tovrstnih pobud pa je postala trajnostna embalaža.

Zaradi tega boste pogosto videli trajnostno embalažo, ki se uporablja za proizvodnjo hrane. Strokovnjaki inženirji proizvodnje embalaže neumorno delajo za proizvajanje trajnostnih izdelkov.

Poleg tega trajnostna proizvodnja embalaže ni več le trend, ampak je to presegla, saj je postala glavna prioriteta potrošnikov, blagovnih znamk in vlagateljev.

Izzivi dobavnih verig v času covida-19

Dobavna veriga covid-19

Koronavirus je ustvaril povpraševanje brez primere. Potrošniki si bolj kot kadar koli prej želijo izdelkov, kot so toaletni papir in higienski produkti. Hkrati je covid -19 ustvaril negotove obete za določeno blago drugih industrij.

Podjetja se morajo soočiti z izzivi varovanja delavcev. Hkrati se morajo spoprijeti z nestanovitnim gospodarstvom in kapitalistično usmerjenim trgom, seveda jim ne uide tudi spopadanje z morebitnimi motnjami v lastnih dobavnih verigah.

Običajno podjetja načrtujejo in predvidijo nujne primere, kot so kibernetski napadi, izpadi električne energije in naravne nesreče. Vendar nihče ni mogel predvidevati globalne karantene.

Prav tako ni bilo mogoče predvideti podaljšanega zaprtja šol in globalnih omejitev potovanj. Vendar so ravno ti dogodki tisti, s katerimi se zdaj soočajo podjetja po vsem svetu.

Zaradi teh sprememb so nekatera podjetja prenehala poslovati. Druga so svoje delo usmerila k zagotavljanju ključnega blaga. Nekatera podjetja pa se še naprej zavzemajo za uporabo prilagojenega operativnega načrta.

Covid-19 je ustvaril številne edinstvene izzive. V današnjem času morajo vsa podjetja prilagodljivo upravljati potrebe po embalaži. Ta pristop je edini način za krmarjenje po trenutni krizi.

Mnogi voditelji v poslovnem svetu izražajo zaskrbljenost nad možnostjo dolge svetovne recesije.

Prav tako mnoge izvršitelje skrbi manjša delovna sila in nižja produktivnost, številni direktorji pa trdijo, da jih so zaskrbljeni zaradi morebitnih motenj v njihovi dobavni verigi embalaže.

Biti korak pred spremembo, ki jo povzroča koronavirus

Podjetja morajo zdaj ukrepati, da okrepijo svoje dobavne verige. S tem se pripravljajo na izzive, ki se bodo pojavili v prihodnje, hkrati pa ostajajo v pripravljenosti na kakršno koli oviro, ki bi jo lahko prinesla pandemija.

Koronavirus še naprej vpliva na zdravje in človeška življenja, posledice covida-19 na gospodarstvo pa se kažejo v ostrejši sliki.

Zato se morajo podjetja na covid odzivati na več frontah hkrati. Na primer, morajo si prizadevati za zaščito zaposlenih, poskrbeti morajo tudi za varnost in preživetje podjetja. Najpomembneje je, da najdejo načine za premagovanje izzivov glede oskrbovanja.

V tem času se podjetja soočajo z motnjami v dobavni verigi, ki se bodo zapisale v zgodovino. Veliko podjetij se je hitro mobiliziralo in so uspešno vzpostavili mehanizem kriznega upravljanja.

Številna podjetja so, kjer koli je to mogoče, pričela poslovati na daljavo. Operacije nadzirajo s pomočjo centralnega živčnega centra.

Proizvajalci morajo najti načine za razvoj takšne vrste prilagodljivosti in vzdržljivosti. Poiskati morajo načine, kako okrepiti svoje oskrbovalne verige.

Podjetja morajo tudi prepoznati in najti rešitve. Te rešitve jim morajo pomagati pri doseganju srednjeročnih in dolgoročnih ciljev.

Tovrstno načrtovanje bo podjetjem pomagalo razviti prilagodljivost in vzdržljivost, saj je ravno to tisto, kar je potrebno za krmarjenje po pandemiji.

Obratovati tudi v negotovih časih

Med drugim morajo podjetja razmišljati o svojih kratkoročnih potrebah po dobavi embalaže. Ta postopek se začne s preučitvijo trenutnega operativnega področja.

Izčrpen kratkoročni odziv običajno pomeni, da so obvladali nekaj ključnih problematik, ki vključujejo:

  • ocena zahtev strank
  • razvoj večstopenjske preglednosti dobavne verige
  • ocena razpoložljivih zalog embalaže
  • ugotavljanje in zagotavljanje logističnih zmogljivosti
  • upravljanje obratovalnega kapitala
  • optimizacija proizvodnje in distribucije

Za začetek morajo podjetja ustvariti transparenten pregled v celotni dobavni verigi. Za dosego tega cilja morajo izvršitelji pripraviti seznam vitalnih sestavnih delov embalaže, potrebnih za dobavno verigo. Prepoznati morajo tudi vse razpoložljive dobavitelje.

Podjetja morajo tudi oceniti svoje razpoložljive zaloge. Ta naloga vključuje oceno zalog delov embalaže, ki so na voljo. Bistveno je, da tovrstne sestavne dele hranite na zalogi za podporo naročilom strank.

Podjetja pa morajo varovati tudi osebje. Iz tega razloga je pomembno tudi vzdrževanje zalog osebne zaščitne opreme.

Poleg tega morajo podjetja razviti skupine za dobro komunikacijo, ki bodo pomagale obvladovati pandemijo. Kadar koli je to le mogoče, bi podjetja morala omogočati zaposlenim delo na daljavo.

Medtem lahko skupina za komunikacijo pomaga voditeljem pri razumevanju njihove trenutne stopnje zmogljivosti. Te informacije so lahko podjetjem v pomoč tudi pri pripravi na prihodnost, saj naj bi stopnje zmogljivosti vključevale tako delovno silo kot tudi razpoložljive zaloge.

Odločevalci morajo tudi opredeliti in zagotoviti logistične zmogljivosti. Ta korak vključuje oceno zmogljivosti na podlagi napovedanega povpraševanja.

Vključuje pa še pospeševanje naročil za dobavo, kjer je to mogoče. V nekaterih primerih lahko to spodbuja njihovo prilagodljivost glede načinov prevoza dobave.

Nenazadnje bodo morala podjetja skrbno paziti na svoja obratovalna sredstva. Odločevalci lahko opravijo test stresnih situacij, ki jim bo pomagal ugotoviti, kje bi lahko težave z dobavno verigo povzročile finančne primanjkljaje.

Načrtovanje novih smeri skozi negotovost

Smo v času krize. Poslovni voditelji bi morali razumeti tako trenutno kot tudi prihodnjo logistično zmogljivost podjetja. Vodstvo mora razumeti tudi logistične zmogljivosti v povezavi z načini in z njimi povezanimi kompromisi.

V tem času je to razumevanje pomembnejše kot kadar koli prej. Odločevalcem lahko pomaga pri določanju logističnih potreb na podlagi zmogljivosti, te informacije pa bodo voditeljem pomagale tudi pri dostavi izdelkov.

Zdaj želi vedno več podjetij povečati proizvodnjo. Prav tako pa želijo izboljšati učinkovitost svojih vrednostnih verig.

Z ozirom na to lahko podjetja vzpostavijo redno dobavo pri prodajalcih visoko kakovostne embalaže. Ta ureditev jim lahko pomaga zmanjšati izpostavljenost morebitnemu povečanju stroškov.

Sodelovanje z dobavitelji je učinkovita strategija preživetja podjetij. Je tako dobra, da postaja glavna prioriteta za vse večje število podjetij. Tovrstna partnerstva podjetjem omogočajo povečanje zmogljivosti pod ugodnejšimi pogoji.

Z vzdrževanjem partnerstva z dobavitelji lahko podjetja izboljšajo svoje načrtovanje ukrepov ob nepredvidljivih dogodkih. To partnerstvo je bistvenega pomena v hitro razvijajočih se predelih. Podjetjem pomaga, da so obveščena o sledenju naročilom v “koronavirusnem” gospodarstvu.

Pomaga pa jim tudi, da lahko v negotovih časih poslujejo hitro in učinkovito. Če ustvarijo dobro partnerstvo z lastnim dobaviteljem embalaže, pomeni, da so lahko vedno v pripravljenosti. To partnerstvo bo lahko pomagalo tudi pri obvladovanju morebitnih sprememb.

Vaš partner v razcvetu nove ekonomije

Sedaj ko veste več o dobavnih verigah embalaže iz korona obdobja, zagotovo potrebujete partnerja v dobavni verigi embalaže, ki je pripravljen sprejeti izziv.

LabelProfi trgovcem in proizvajalcem služi že več kot 26 let. Z izkušnjami pomagamo podjetjem pri izpolnjevanju potreb po grafičnem oblikovanju in proizvodnem tiskanju, poleg tega pa svojim strankam nudimo najsodobnejšo tehnologijo na trgu.

Z LabelProfi lahko pričakujete celovito podporo strankam. Pričakujete lahko tudi vrhunsko storitev za zadovoljevanje potreb po dobavi embalaže. Izjemna podpora in prilagodljivost sta zagotovo značilni za naše podjetje.

Stopite v stik z LabelProfi še danes. Pokličite +386 (0)2 621 36 92 ali pa se povežite z nami preko spleta. Pripravljeni smo, da izpolnimo vaše potrebe po embalaži, četudi jih sami še sploh ne poznate, tudi v korona dobi.

 

Nazaj na vse novice