Novice iz sveta etiket

Novice iz sveta etiket

Personalizirana Coca Cola postavlja nove trende

Objavljeno
Personalizirana Coca Cola postavlja nove trende
Marketinški potencial personalizacije etiket in embalaže vse bolj prepoznavajo največja svetovna podjetja, za pospeševanje trenda personalizacije pa je prav gotovo najbolj zaslužna Coca Cola.

 

Coca Cola je prvič v 127 letih svojega obstoja naredila korak bližje potencialnim kupcem, ko je svoje prepoznavno ime na embalažnih enotah odstopila personaliziranemu sporočilu. V Sloveniji so tako izbrali 150 najbolj pogostih imen, ki krasijo plastenke ameriškega proizvajalca brezalkoholnih pijač.

Preko spletne strani buy.shareacoke.com so lahko kupci naročali tudi povsem personalizirane plastenke, ki so jih nato podarjali svojim prijateljem, opremljene z imeni obdarovancev ali pa s posebnimi sporočili.

Na LabelProfi-ju ponujamo prav takšno personalizacijo etiket. Uporaba najmodernejšega digitalnega tiska omogoča, da je vsaka etiketa drugačna, bodisi v smislu barvne podlage ali pa menjavanja teksta na grafični predlogi.

Na takšen način smo izdelali že mnogo etiket, najpogosteje za poslovna darila. Vsakomur je produkt bolj zanimiv, če na njem zasije njegovo ime ali je sporočilo na produktu namenjeno prav njemu. Še posebej smo ponosni, da lahko personalizacijo etiket zagotovimo z okolju in zdravju neoporečnimi barvami, za katere imamo pridobljene vse ustrezne certifikate.

Številnim podjetjem omogočamo, da možnost personalizacije izkoristijo tudi za trženje svojih izdelkov pod veliko različnimi blagovnimi znamkami, seveda glede na zahteve njihovih ciljnih trgov.

Če vas zanima več o personalizaciji, pobrskajte po naši spletni strani ali pa nas kontaktirajte . Z veseljem vam bo pomagal eden naših strokovnjakov.

Nazaj