Novice iz sveta etiket

Novice iz sveta etiket

Novo leto, nova investicija – tokrat na področju zahtevnih dodelav!

Objavljeno
Novo leto, nova investicija – tokrat na področju zahtevnih dodelav!
Že pred časom smo na LabelProfi-ju sprejeli strateško odločitev, da bomo bolje servisirali področje visokokakovostnih etiket, predvsem za industriji pijač in prehrambnih izdelkov. Z začetkom novega leta je naša proizvodnja tako bogatejša za novo visokotehnološko pridobitev.

 

Odločitev za investicijo temelji na zavedanju, da je takšna poslovna usmeritev pogojena z nadaljnjim širjenjem nabora dodelav za oplemenitenje etiket in doseganje premium videza izdelkov, ki so vsakodnevno podvrženi hudi konkurenci na trgovskih policah. Na osnovi tehtnega razmisleka smo zato investirali v enega najmodernejših dodelavnih strojev, ki je znatno razširil našo ponudbo v omenjenem segmentu.

 

 

Gre za vrhunsko pridobitev, ki nam med drugim omogoča nanos specialnih lakov ter izdelavo t.i. 'otipljivih' etiket. Ko tovrstne etikete vzamemo v roke, pravimo, da se 'čutijo pod prsti', kar v praksi dosegamo s specialnimi laki s tehniko sitotiska, npr. z nanosom braille laka.

Nova dodelavna linijaSitotisk enota ima nameščeno UV sušenje, tako da lahko nanašamo tudi vrsto efektnih barv ali lakov z različnimi učinki, ki dajejo etiketi dodano vrednost. Tukaj lahko gre, denimo, za toplotno občutljive barve in lake, lake z dodanimi bleščicami ipd.

Nadalje omogoča stroj produkcijo t.i. slepega tiska, širok nabor izvedb vročega folijskega tiska (zlatotiska) ter nanos specialnih efektnih folij (mat, sijajnih itd.). Nova tehnologija omogoča tudi celo paleto kombinacij različnih dodelav v enem prehodu.

Ločen del stroja je tudi enota za popolnoma avtomatski in natančen razrez iz role v pole.

 

 

Za LabelProfi pomeni investicija priložnost, da se še odločneje pozicioniramo na trgu visoko oplemenitenih etiket, za naše stranke pa dostop do najatraktivnejših dodelav, ki jih ponuja sodobna produkcija etiket, s tem pa tudi boljše izhodišče pri vsakodnevnem potegovanju za pozornost končnega kupca.

Nazaj